آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنر شهریورماه برگزار می‌شود

سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر هشتم شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارشگالری آنلاینبه نقل از هنرآنلاین به گفته روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی نیک‌نژاد، سرپرست این دفتر، اعلام کرد: سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر، روز جمعه هشتم شهریورماه سال جاری به صورت سراسری و هم زمان در استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

آزمون جامع و ادواری فرهنگ و هنر شهریورماه برگزار می‌شود

سرپرست دفتر آموزش همچنین گفت: آزمون‌های استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر، هر سال تحصیلی در سه نوبت در بخش‌های نظری و عملی، به صورت جامع و هماهنگ برگزار می‌شود. هدف از این آزمون‌ها، فراگیرشدن آموزش‌های مهارتی، ارتقای سطح آموزش‌های هنری، ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ‌التحصیلان در بازار کار، همچنین پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ‌التحصیلان آموزش‌های مهارتی است.

نیک‌نژاد در خصوص ثبت نام و معرفی به آزمون داوطلبان گفت: ثبت نام برای آزمون ادواری از هفتم مردادماه آغاز شده است و داوطلبان آزمون ادواری می‌توانند تا 28 مردادماه جاری در سامانه آزمون هنر به نشانی www.azmoonehonar.ir ثبت نام کنند.

همچنین مدیران مراکز مهارت‌آموزی که ثبت اطلاعات پایه‌ای فراگیران خود را قبلا در سامانه آزمون هنر انجام داده‌اند تا بیست و پنجم مردادماه مجاز به معرفی متقاضیان خود برای شرکت در آزمون جامع هشتم شهریورماه جاری هستند.

logo-samandehi