نظم کیهانی با لگو به چالش کشیده میشود

کهکشان راه شیری تقریباً 400 میلیارد ستاره دارد، بنابراین منطقی بنظر می رسد که بازنمایی لگو از کهکشان راه شیری نیز ترکیبی بی نظم و درهم ریخته از هزاران قطعه باشد.


به گزارش گالری آنلاین، این مجموعه با بیش از 3000 قطعه زیبا و در عین حال چالش برانگیز با هماهنگی رنگ ها، به زیبایی در کنار هم قرار می گیرند تا نوارهای مختلف کهکشان راه شیری را که آن را خانه می نامیم خلق کنند. حتی قطعه ای خاص در این اثر وجود دارد که با برچسب "You Are Here" ( تو اینجا هستی) مشخص شده که محل منظومه شمسی و در واقع ما را نشان می دهد.

اثر هنری خلق شده مانند بسیاری از آثار هنری لگو از عمق و جلوه 3 بعدی برخوردار است که نمی توان آن را در چاپ دو بعدی دید.

کهکشان راه شیری با قطعات متفاوت لگو به معنای واقعی کلمه از قاب بیرون زده و زیبایی و هماهنگی را در نوعی بی نظمی ایجاد می کند که نمادی از کهکشان راه شیری است. از آنجایی که هیچ ستاره یا منظومه شمسی شباهتی به یکدیگر ندارند، قطعات لگو هم جز تعداد کمی از آنها با یکدیگر تفاوت دارند.

در این مجموعه معروف ترین پدیده های کیهانی مانند منظومه تراپیست (Trappist)، خوشه پروین (The Pleiades)، سحابی خرچنگ (The Crab Nebula) و ستون های آفرینش (The Pillars of Creation) مشخص شده اند.

این مجموعه را که برای سهولت در ساخت آن شامل ۵ پنل با راهنمای جداگانه است، می توان بصورت گروهی و با خانواده و دوستان انجام داد و تجربه‌ای سرگرم‌کننده داشت. همچنین برای لذت بردن از این سفر می توانید با اسکن کردن کد QR در هر راهنما و دسترسی به فایل های صوتی ویژه این مجموعه اطلاعات بیشتری از کهکشان راه شیری بدست آورید.

ابعاد این مجموعه با 3091 قطعه پس از ساخت 15.5 اینچ (حدود 40 سانتیمتر) طول، 25.5 اینچ (حدود 65 سانتیمتر) عرض و 2 اینچ (5 سانتیمتر) عمق خواهد بود.


logo-samandehi