مرکز نمایشگاهی همچون غار درخشان

این مرکز نمایشگاهی موسوم به جعبه قرمز که در پایه کوه سرخ چین در نانجینگ کشف شده است توسط Mix Architecture تکمیل شده است.


به گزارش گالری آنلاین، این سازه پر جنب و جوش به عنوان نقطه عطفی در پارک هونگچوانگ ساخته شده است. احاطه شده توسط یک جنگل، حجم مجسمه جعبه قرمز، ساخته شده با بتن قرمز با استفاده از قالب های چوبی، ادای احترام به تاریخ کوه است. این سایت که در ابتدا «کوه تماشایی بزرگ» نام داشت، نام «کوه سرخ» خود را به دلیل کشف هماتیت به دست آورد که منعکس کننده انتخاب معماری بتن قرمز غنی شده با اکسید آهن است.

معماری میکس که در ضلع جنوبی میدان ورودی پارک قرار دارد، جعبه قرمز خود را به شکلی شبیه به سنگ قرمزی طراحی کرده است که در پای کوه سرسبز سرخ قرار گرفته است. ورودی، نشان دهنده زاویه برش از یک سنگ خوابیده، بازدیدکنندگان را به دنباله ای منحصر به فرد از داخل می کشاند. فضاهای تاریک، موج دار و پیچ در پیچ، حس ورود به یک غار قرمز کم رنگ را به شما القا می کند. یک در چوبی که با چوب و بافت های موجدار عمودی تزئین شده است، فضای غار را نرم می کند. این در که با عبور نور ملایم از سوراخ دایره‌ای روشن می‌شود، به ورود دعوت می‌کند و دنیایی را نشان می‌دهد که در هنگام باز شدن در رنگ‌های قرمز ملایم غرق شده است.


logo-samandehi