غار به مثابه اقامتگاه های بومگردی

اقامتگاه های بوم گردی برای تفرجگاه روستایی برنامه ریزی شده استودیو طراحی شده اند که برای مناظر دورافتاده و دیدنی حومه شهر در نظر گرفته شده است.


به گزارش گالری آنلاین، این به اصطلاح خانه های گنیزدو به عنوان آخرین پروژه توسط شرکت معماری اوکراینی MAKHNO Studio رونمایی شده است. این خانه‌های تعطیلات بوتیک با پذیرش تعهد به استراحت و بازیابی در میان اشکال و معانی طبیعی، ترکیبی منحصر به فرد از معماری مدرن و هماهنگی زیست‌محیطی را به نمایش می‌گذارند. هدف معماران ایجاد یک نوع خانه بود که دیوارهای آن از کنفی به بهبود کمک می کند. هر جنبه ای از خانه های Gnizdo، از مصالح گرفته تا راه حل های معماری، منعکس کننده یک رویکرد جامع به زندگی پایدار است.

تیم در استودیو MAKHNO با هدایت اصل طبیعی بودن، خانه های Gnizdo خود را با تمرکز بر مواد طبیعی، معماری به عنوان گسترش چشم انداز، و طراحی تجسم فرم های طبیعی طراحی می کند. نتیجه مجموعه‌ای از ساختمان‌هاست که از زیبایی‌شناسی شهری دوری می‌کنند، شبیه غارها یا صخره‌های آینده‌نگر که توسط عناصر شکل گرفته‌اند و به‌طور سیال در محیط طبیعی خود ترکیب می‌شوند. سازه‌ها با «بتن هیزم کنفی» یا کنفکریت ساخته شده‌اند که یک ماده زیست‌محیطی سبک وزن است که دارای مخلوط پوست کنف است. با این مادی بودن، خانه های گنیزدو به دلیل عایق صدا و حرارت استثنایی، جذب رطوبت و انعطاف پذیری در برابر جوندگان، حشرات و کپک ها متمایز هستند. این ماده نوآورانه تبادل هوا با فضای اطراف را تسهیل می‌کند و به توانایی خانه‌ها برای «نفس کشیدن» کمک می‌کند. نمای بیرونی را می‌توان با یک صفحه نی پوشانده و کنترل آب و هوای طبیعی را بهبود بخشید.


logo-samandehi