فراخوان رقابت Design Skill Awards

رقابت بین المللی Design Skill Awards که توسط مجله Design Skill برای سال 2024 برگزار می شود، از دستاوردهای برجسته در بخش های مختلف طراحی تجلیل می کند.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد با هدف تجلیل و ارتقای برترین هنرمندان طراحی در حوزه های مختلف اعم از طراحی داخلی و طراحی منظر، مد، نورپردازی و غیره برگزار میشود. همچنین با در معرض نمایش گذاشتن خلاقیت و نوآوری هنرمندان، بستری برای طراحان نوظهور و مطرح برای کسب شهرت جهانی فراهم می کند.

این رویداد آثار را با معیارهایی همچون نوآوری، جذابیت هنری و کارایی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

رقابت Design Skill Awards به عنوان یک رویداد معتبر و کانونی قدرتمند و پویا برای رشد حرفه ای و ارتباط سازی عمل می کرده و فرصتی فراهم می کند تا برندگان از طریق دسترسی گسترده به مجله Design Skill، معرفی در وب‌سایت رسمی و پلتفرم‌های رسانه‌ای مختلف در سطح جهانی در معرض دید عموم قرار گیرند.


جوایز:

برندگان این رقابت تندیس و گواهی دریافت خواهند کرد و از امتیازاتی چون دریافت لوگو، بنر گرافیکی، لندینگ پیج در وب سایت رسمی و معرفی در وبسایت رسمی و رسانه های اجتماعی برخوردار خواهند شد.


شرکت در این رقابت برای تمامی طراحان از سراسر جهان آزاد است.

هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام 200 دلار و برای شرکت در هر گروه اضافه 100 دلار است.


مهلت ثبت نام:

آخرین مهلت ثبت نام 30 آگوست 2024 (9 شهریور 1403)

آخرین مهلت ارسال آثار 2 سپتامبر 2024 (12 شهریور 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi