فراخوان جایزه طراحی Kokuyo

جایزه طراحی Kokuyo یک مسابقه بین المللی برای طراحی محصول است که هدف آن حمایت از فعالیت های طراحان با استعداد است.


به گزارش گالری آنلاین، موضوع جایزه طراحی Kokuyo 2025 "نمونه اولیه" است. در طراحی محصول، کلمه «نمونه اولیه» عموماً به معنای یک محصول از پیش ساخته یا نمونه قبل از تکمیل استفاده می‌شود، اما برای این پروژه، کوکویو آن را «ایده‌ای اصیل که پتانسیل رسیدن به مرحله بعدی را دارد» تعریف کرده است. یک نمونه اولیه خوب و اندیشیده شده، الهام بخش دیگران خواهد بود و به عنوان یک کاتالیزور برای آینده عمل می کند. جایزه طراحی Kokuyo 2025 به دنبال طراحی محصولی است که نقطه شروعی برای آینده باشد.

به بهترین طرح 2,000,000 ین ژاپن - حدود 12,800 دلار جایزه تعلق می گیرد. سه جایزه Merit به مبلغ 500000 ین ژاپن نیز اعلام خواهد شد. همچنین حداکثر 10 برنده برای جایزه نسل جدید معرفی خواهند شد و به هر کدام 30000 ین ژاپن تعلق می گیرد.

هر گونه لوازم التحریر، مبلمان یا ابزاری که در صحنه های کار، یادگیری و زندگی استفاده می شود، واجد شرایط ورود است.


معیارهای داروان عبارت است از:

واضح بودن ایده

ایده موضوعات اجتماعی را برجسته کند

پتانسیل طرح برای تبدیل شدن به محصول

جایزه نسل جدید، ایده‌ها و چالش‌های منحصربه‌فردی را تشویق می‌کند که به مفاهیم موجود محدود نمی‌شوند. هدف این رقابت این است که شرکت کنندگان با ایده های خود فردایی را متصور شوند که مشتاق آن هستند.


شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 9 اکتبر 2024 (18 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi