هتل مکعب یخی نئوم

تجسم افق‌های جدید

هتل مکعب یخی، که در بین صخره‌های گرانیتی باشکوه در ورودی وادی طیب اسم در استان تبوک عربستان سعودی واقع شده است، مفهومی است خلاقانه که چشم را خیره میکند.


به گزارش گالری آنلاین، ایده هتلی که ۶۰۰ متر بالاتر از زمین معلق باشد و مناظر پانورامای خلیج عقبه را ارائه دهد، شبیه چیزی از یک رمان علمی-تخیلی به نظر می‌رسد.

هتل مکعب یخی به‌عنوان نقطه اوج پروژه‌های بلندپروازانه نئوم تصور شده است، که برای تغییر نگرش ما درباره زندگی و تعامل با محیط طراحی شده است. این هتل به مجموعه‌ای از هتل‌های موضوعی - تندرستی، واحه، و ماجراجویی - می‌پیوندد که هر یک به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به مهمانان راهی منحصر به فرد برای تجربه زیبایی طبیعی منطقه و پیشرفت‌های فناوری ارائه دهند. تصور کنید بیدار شدن در اتاقی که از سیمان شفاف ساخته شده است و احساس کنید در میان ابرها معلق هستید، در حالی که دریا به‌صورت بی‌پایان در زیر شما کشیده شده است.

این مفهوم از موادی استفاده می‌کند که توهم بلوک‌های عظیم و شفاف یخ را ایجاد می‌کنند و با انباشتن آن‌ها فضاهایی را می‌سازند که هم الهام‌بخش و هم آرامش‌بخش هستند. آیا می‌توانید تصور کنید که نور از میان این بلوک‌ها عبور کرده و انعکاس‌های درخشان را در اطراف داخلی‌های مدرن و شیک پخش کند؟

logo-samandehi