فراخوان جشنواره عکس آتن 2024 (APhF:24)

جشنواره عکس آتن 2024 (APhF:24) اکنون آثار ارسالی هنرمندان و عکاسان را برای برنامه نمایشگاهی خود می پذیرد.


به گزارش گالری آنلاین، این جشنواره با در نظر گرفتن دیدگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی، پروژه‌هایی را از تمام طیف رسانه عکاسی همچون عکاسی مفهومی، مستند و عکاسی خبری و ویدئو، پرفورمنس، و اینستالیشن دعوت می‌کند. به این ترتیب، سازمان‌دهندگان به دنبال تحریک یک گفت‌وگوی انتقادی هستند که شامل انواع ابزارهای بیانی، حوزه‌های موضوعی و رویکردها می‌شود - از پس‌زمینه عکاسی سنتی تا مدرن‌ترین شیوه‌ها.

جشنواره عکس آتن آثار بیش از 100 هنرمند از سراسر جهان را به نمایش خواهد گذاشت. آثار منتخب در موزه بناکی/ Pireos 138، یکی از معتبرترین موزه‌های یونان به نمایش گذاشته می‌شوند. برنامه اصلی تمام فضاهای نمایشگاهی موزه را به مساحت بیش از 3000 متر مربع اشغال خواهد کرد.

برنامه نمایشگاه متعهد به تعریف گسترده ای از عکاسی است که شامل تمام اشکال مختلفی است که تصویر عکاسی می تواند داشته باشد و تکنیک های سنتی و دیجیتالی مانند چاپ، طرح ریزی، کتاب عکس، متون، اشیاء و موارد دیگر را با هم ترکیب می کند. جشنواره عکس آتن رویکردهای مختلف کیوریتوری را ترویج می‌کند و نمایشگاه‌هایی با کیفیت بالا تولید می‌کند.

با سابقه ای بیش از 35 سال، APhF جایگاه خود را به عنوان جشنواره بین المللی پیشرو عکاسی در اروپای جنوب شرقی حفظ و ارتقا داد و تعهد خود را برای بهبود شهرت آتن به دلیل داشتن یک مقصد برتر عکس برای بازدیدکنندگان بین ایالتی و بین المللی تقویت کرد.

ماموریت جشنواره عکس آتن فراهم کردن بستری برای هنرمندان و عکاسان برای ایجاد ارتباطات جدید و دستیابی به گسترده ترین مخاطبان ممکن برای آثارشان است. فراخوان آزاد بین المللی سال گذشته، ارسالی از سراسر جهان را به خود جلب کرد که بیش از 90 درصد از ارسال ها از خارج از یونان بودند.

هزینه های ثبت نام:

هزینه درخواست برای پروژه اول 25 یورو و برای هر پروژه اضافی توسط همان متقاضی 15 یورو است.

هر پروژه ممکن است شامل حداکثر 20 تصویر باشد.


مهلت ثبت نام: 5 فوریه 2024 (16 بهمن 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi