فراخوان رزیدنسی هنرمندان در اسپانیا

هنرمندان تمام رشته های هنری میتوانند برای شرکت در برنامه رزیدنسی Hektor در هفت ماه اول سال 2024 درخواست دهند.


به گزارش گالری آنلاین، روند انتخاب با یک ثبت نام ساده شروع می شود و 15 روز کاری برای ارزیابی درخواست شما اختصاص داده میشود. در صورت پذیرفته شدن درخواست شما، یک تماس ویدیویی برنامه ریزی می شود تا با یکدیگر آشنا شوید و انتظارات متقابل را بررسی کنید.

در چهار ماه اول سال 2024 این برنامه دو سوئیت خود را برای اقامت ارائه می دهد.

سوئیت ها (30 تا 40 متر مربع) دارای آشپزخانه کوچک، یک یا دو اتاق، حمام اختصاصی و یک تخت دونفره، شامل ملحفه، حوله، لوازم بهداشتی و نظافت دو هفته ای هستند.

یک فضای کاری آتلیه مشترک (حدود 16 متر مربع) وجود دارد که از ساعت 10:00 تا 18:00 برای هنرمندان/ فعالان اختصاص داده شده است که دارای آشپزخانه اضافی است.

هزینه ها:

50 یورو برای هر شب برای هنرمند. حداقل اقامت 14 شب است.

1.250 یورو برای اقامت یک ماهه

22 یورو در هر شب برای یک مهمان اضافی (حداکثر 2 نفر در هر سوئیت)

هکتور همچنین یک باغ مشترک با استخر، مکان‌های آرامش‌بخش و فرصت‌های زیادی برای کار در هوای آزاد ارائه می‌کند.

آتلیه بین ساعت 10:00 الی 18:00 برای هنرمندان رزرو شده و دارای آشپزخانه اضافی است که می توانید از آن استفاده کنید.

اگر تمایل به ادامه اقامت داشته باشید، یک نامه پذیرش برای شما ارسال می شود. اقامت شما پس از ارسال یک کپی امضا شده و پرداخت 50 درصد پیش پرداخت تضمین می شود.

انتظارات:

نمایش (و فروش) کار در طول اقامت امکان پذیر است. برگزارکننده خوشحال میشود که هر نوع نمایشگاهی را تبلیغ و حمایت کند. همچنین برای هر نوع فروش در طول اقامت 20% کمیسیون درخواست می کند.

از آنجایی که این رویداد در یک اقامتگاه گیاهی برگزار میشود، از هنرمندان خواسته شده است که هیچ گونه گوشت یا ماهی در محل تهیه نکنند. حداقل سن برای همه مهمانان 16 سال است.

علاقه مندان میتوانند با تکمیل فرم ثبت نام https://www.hektor.es/airregistration درخواست شرکت در برنامه را ارسال نمایند.

فرم ثبت نام شامل اطلاعات تماس، آدرس وب سایت هنرمند و پروپزال هنرمند است.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi