تجلیل صندوق اعتباری هنر از هنرمندان شهرستان بم

آئین تجلیل از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت شهر بم ، ذیل سفر کاروان "هفت بحر هنر" از سوی صندوق اعتباری هنر ۴ دی ۱۴۰۲ در شهرستان بم استان کرمان برگزار می‌شود.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، در سالروز زلزله ناگوار بم و با هدف گرامیداشت یاد و نام هنرمندان این دیار داغدار، مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر بم در روز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری، مسئولان محلی و اصحاب فرهنگ و هنر در سالن پرستو ارگ جدید بم برگزار می شود.

آیین تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بم در استان کرمان به عنوان پنجمین مقصد ذیل سفر کاروان هفت بحر هنر در سال جاری است که از سوی صندوق اعتباری هنر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم برگزار می شود.

براساس برنامه ریزی انجام گرفته مقرر شده است تا تمرکز حضور فقط مختص هنرمندان و نامداران تهران نباشد بلکه هنرمندان شاخص استانی، شهرها و شهرستان های تابعه استان ها نیز همراه با خانواده های خود در اینگونه مراسم ها حضور بهم رسانند.

فراهم کردن زمینه ی دیدار و ارتباط نزدیک هنرمندان جوان با نامداران حوزه فرهنگ و هنر و معرفی شهرهای خلاق و دارای ویژگی های خاص فرهنگی و هنری همراه با تکریم هنرمندان پرورش یافته در این شهرها از جمله اهداف برگزاری این مراسم به شمار می رود.

پیش تر آئین نکوداشت هنرمندان و نامداران فرهنگ و هنر استان های زنجان، گیلان، اردبیل و نخستین بار در شهر خوانسار، توسط صندوق اعتباری هنر برگزار و مورد استقبال اهالی فرهنگ و هنر، پیشکسوتان، نامداران، خانواده ها و مردم استان ها قرار گرفت.

براساس افق های ترسیم شده و برنامه ریزی انجام گرفته برگزاری این آئین همچنان در سایر استان ها نیز ادامه خواهد داشت.

logo-samandehi