فراخوان سیزدهمین دوره از رقابت های طراحی فونت GRANSHAN

بنیاد GRANSHAN آغاز برگزاری سیزدهمین دوره از رقابت های GRANSHAN را برای حروف غیر لاتین در سال 2024-2023 اعلام کرد.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت تجلیلی از تنوع و غنای اسکریپت‌های تایپوگرافی است که زیربنای ارتباطات جهانی بوده، در توانمند ساختن جوامع نقش داشته و به هویت ها اعتبار می بخشد.

از طراحان تایپ فیس سراسر جهان دعوت می شود تا در این رقابت شرکت کنند.

رقابت GRANSHAN از بالاترین سطح استاندارد در طراحی تایپو گرافی حمایت کرده و از همه طراحان حروف، ریخته گری حروف (فونت سازان) و تایپ فیس های سفارشی از تمام نقاط جهان جهت شرکت در این رقابت استقبال می کند.

بیش از ۶۰ کارشناس معروف بین المللی خط (اسکریپت) برای انتخاب بهترین حروف غیر لاتین، ارزیابی آثار ارسالی در ۱۰ گروه اسکریپت زیر را که در سه مرحله انجام خواهد شد، بر عهده خواهندگرفت.

-عربی

- سیریلیک

- عبری

- اسکریپت های آسیای جنوب شرقی - جدید

- جایزه یک عمر دستاورد ادیک غابوزیان برای طراحی حروف ارمنی

- گرجی – جدید

- کره ای

- چینی

- یونانی

- اسکریپت های آسیای جنوبی


کلیه دست اندرکاران طراحی، تولید یا بازاریابی تایپ فیس می توانند آثار خود را ارسال کنند. ارسال تایپ فیس های طراحی شده یا دیجیتالی در سال 2020 و پس از آن، مشروط بر آن که واجد شرایط شرکت در این رقابت باشند بلامانع است.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در سه دسته اصلی A (تایپ فیس های غیر لاتین)، B (تایپ‌فیس‌های غیر لاتین/لاتین)، C (تایپ‌فیس‌های چند اسکریپتی) و زیر مجموعه های آن که شامل تایپ فیس های متنی و نمایشی است، ارسال کنند.


جوایز:

علاوه بر جایزه بزرگ (3000 یورو)، جوایزی به نفرات اول، دوم و سوم از هر دسته و هر گروه اسکریپت تعلق خواهد گرفت که در مجموع 180 جایزه اهدا خواهد شد. علاوه بر این جوایز Special Mentions نیز از سوی هیئت داوران اهدا خواهد شد.


هزینه ثبت نام:

- شرکت های کوچک و متوسط - از 50 یورو

- شرکت های بزرگ- - از 100 یورو

- دانشجویان، مشاغل آزاد، کشورهای کم درآمد - از 25 یورو


آخرین مهلت ثبت نام :15 فوریه 2024 (26 بهمن 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشت به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi