فراخوان رقابت تایپوگرافی TDC

رویداد The Type Directors Club، سازمان تایپوگرافی پیشرو در جهان و بخشی از The One Club for Creativity، فراخوان هفتادمین مسابقه سالانه خود را اعلام کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، رویداد TDC70 برتری و نوآوری تایپوگرافی را تشخیص می دهد و در عین حال تعهد مداوم خود را به هنر و هنر تایپوگرافی و طراحی حفظ می کند.

برندگان TDC70 گواهی برتری تایپوگرافی دریافت می‌کنند و مهر دیجیتال گواهی می‌دهد که کارشان در بین بهترین‌های سال در جهان است. آثار برنده همچنین در سالانه بسیار معتبر TDC، بهترین تایپوگرافی در جهان، نمایش داده می‌شوند و در هشت نمایشگاه که به موزه‌ها، مدارس و سازمان‌های طراحی در سراسر جهان سفر می‌کند، نمایش داده می‌شوند. این نمایش ها در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و کشورهای آسیایی انجام خواهد شد.

شرکت هر طراحی حروف جدید یا منتشر شده بین 1 ژانویه تا 31 دسامبر 2023 واجد شرایط است.


TDC70 شامل دسته های مسابقه زیر است:

طراحی ارتباطی - هر خلاقیتی که از نوع، حروف یا زبان نوشتاری استفاده می کند - خواه طراحی چاپی، طراحی دیجیتال، تجربیات همه جانبه، معماری، مد، عناوین فیلم، کمپین های رسانه های اجتماعی یا موارد دیگر.

حروف -- این می تواند شامل خوشنویسی سنتی یا انتزاعی، علائم کلمه و لوگوتایپ های سفارشی، یا حروفی باشد که کمی بیش از حد طراحی حروف کلاسیک هستند.

طراحی نوع - برای ورودی هایی که طراحی نرم افزار فونت قابل اجرا را به نمایش می گذارند. این می تواند به معنای حروف تکی، خانواده نوع، شکلک یا فونت نماد یا نرم افزاری برای تولید و ایجاد تایپ باشد.

هزینه ورودی:

هزینه ورودی از 35 دلار آمریکا شروع می شود و بسته به مهلت ارسال و نوع ورود متفاوت است.


مهلت: 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi