فراخوان جایزه طراحی آینده پول

جایزه طراحی آینده پول در سال 2009 برای ایجاد پیوند بین صنعت مالی و متخصصان خلاق ایجاد شد.

به گزارش گالری آنلاین، جوایز FOM امسال متفکران و سازندگان خلاق (از تمام رشته ها) را به حدس و گمان و ایجاد چشم اندازی از خدمات ثروت ملی دعوت می کند.

می‌توانید روی یک جنبه اصلی در خدمات مالی سنتی تمرکز کنید - مانند دسترسی دیجیتال یا سواد، آموزش در اصول مالی، و مقابله/ مدیریت بدهی، یا پیشنهاد خدمات جدیدی که فرصت های ثروت شایسته را افزایش می دهد یا حتی روابط انسان دوستانه را تشویق می کند. شما می توانید با استفاده از یک ابزار تکنولوژیک برای ارائه راه حل پیشنهاد دهید. یا تغییر در ارزش های فرهنگی را متصور شوید که انگیزه ایجاد ثروت را تغییر دهد.

فاز اول - ایده اولیه

لطفاً یک نمای کلی از مفهوم "خدمات ثروت ملی" خود (به طور ایده آل با تصاویر) به صورت PDF ارسال کنید. حداکثر 3 صفحه برای ارتباط مفهوم و نمونه کارهای قبلی (وب سایت یا PDF).


آخرین مهلت ارسال: 28 مارس 2024 (9 فروردین 1403)


مطالب را به enter@futuremoneyaward.com ارسال کنید.


فاز دوم - توسعه پروژه

تمامی آثار ارسالی بررسی شده و سه فینالیست برای راهیابی به مرحله نهایی انتخاب خواهند شد. برگزار کننده به هر یک از سه فینالیست 500 پوند می دهد تا ایده خود را توسعه دهند و یک ویدیوی کوتاه ایجاد کنند.


مرحله نهایی - مراسم اهدای جوایز و اعلام رتبه های اول، دوم و سوم

فینالیست‌ها باید بتوانند ویدیوها و مفاهیم خود را برای داوری در رتبه‌های اول، دوم و سوم در کنفرانس سالانه مشتری Moneyub در لندن در روز چهارشنبه 15 می 2024 (در موزه لندن در باربیکن) ارائه دهند.


جایزه نقدی: 600.00 دلار آمریکا


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi