فراخوان هفدهمین دوره مسابقه معماری میرمیران با موضوع «معماری حیاط»

«جریان نوین معماری ایران، که من به آن تعلق دارم تلاش دارد نوعی معماری بیافریند؛ که معماری گذشته این سرزمین کهن را تداوم و تکامل بخشیده؛ بتواند جایگاه خاصی در معماری جهان را به خود اختصاص دهد.»
(زنده یاد مهندس سید هادی میرمیران)


مدارک مورد نیاز و نحوه ارائه طرح:
با عنایت به اینکه تهیه پوستر و ارسال آن برای شـرکت کنندگان مشکلاتی را در بر دارد، بنا به درخواست تعداد زیادی از شـرکت کنندگان مقرر شد چاپ پوستر با استفاده از فایل ارسالی به طور یکنواخت از طریق بنیاد معماری میرمیران انجام شود؛ لذا شرکت کنندگان در مسابقه می بایست فایل خود را با کیفیت فقط ۱۵۰ dpi در ابعاد ۱۶۶x۷۴ سانتی متر به صورت عمودی و در قالب فرمت گرافیکی TIFF به صورت (لوح فشرده) CD به همراه اصل فیش واریزی به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب موسسه معماری میرمیران در بانک پارسیان شعبه ملاصدرا به شماره ۰۰۱۰۰۱۳۰۲۰۹۰۰۳ (بابت هزینه چاپ پوستر) و خلاصه توضیحات طرح حداکثر در یک صفحه A4 به زبان فارسی و فایل کامپیوتری طرح به دفتر بنیاد ارائه نمایند. ضمناً نوشتن نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه روی (لوح فشرده) CD و روی پاکت محتوی مدارک طرح الزامی است؛ ولی روی صفحات A4 و شیت مسابقه به هیچ عنوان مشخصات نوشته نشود. (درصورت عدم توجه به این نکات طرح مورد نظر در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.)

توجه: طرح هایی که از آثار دیگر معماران (ایرانی یا خارجی) اقتبـاس شده باشد مــورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت و چنانچه حتی بعـد از داوری نیـز مشخص گردد که طرح برنـده یا منتخب اقتباس از آثار دیگـران بوده است ضمن اقدام در خصوص استرداد جایــزه و لوح تقدیر مراتب در نشریات معماری و شهرسازی منعکس شده و حق هیچگونه اعتراضـی نخواهـد بود.

هیئت داوران: (بر اساس حروف الفبا)
– مهندس هوشنگ امیراردلان
– مهندس امیرپویا اصغری
– مهندس فریار جواهریان
– ابراهیم حقیقی
– مهندس سامان سیار
– مهندس فرشاد فرهی
– مهندس سید علیرضا قهاری
– مهندس بهارک کشانی
– پروفسور محمود گلابچی
– صادق میری
– مهندس حمید میرمیران

جوایز:
نفر اول: ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
نفر دوم: ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
نفر سوم: ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
* علاوه بر نفرات اول تا سوم به ۱۰ منتخب دیگر لوح تقدیر اهداء خواهد شد و همچنین آثاری که از لحاظ گرافیکی خلاقانه باشند، جوایزی از طرف هیئت داوران اهدا گردیده و از آثار مذکور به عنوان پوستر مسابقه استفاده خواهد شد.

تاریخ های مهم:
زمان تحویل آثار: مهلت تحویل طرح ها به دبیرخانه بنیاد حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
نتایج داوری و اهداء جوایز در مراسم یادمان و جایزه معماری میرمیران: در هفته اول اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در خانه هنرمندان ایران اعلام می گردد.

دﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪ:
آدرس: سعادت آباد، بالای میدان کاج، خیابان جمشیدی (یکم)، پلاک ۳۰، واحد ۸، بنیاد معماری میرمیران
(پرسش و پاسخ شرکت کنندگان در رابطه با برگزاری مسابقه):
تلفن: ۰۹۱۰۳۴۴۹۴۸۶ (بنیاد معماری میرمیران)
ایمیل: info@mirmiran-arch.org

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


منبع: معمارنیوز

logo-samandehi