سفال و سرامیک استان سمنان در راه ایران اکسپو

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از حضور هنرمندان سفال و سرامیک استان سمنان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور، ایران اکسپو در سال ۱۴۰۳ خبر داد.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از میراث آریا، سمانه سلطانی‌پور روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با حضور دو هنرمند سفال و سرامیک از سمنان شهر خلاق سفال و سرامیک ایران، این ظرفیت‌ صادراتی صنایع‌دستی استان سمنان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو معرفی می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با بیان اینکه در این نمایشگاه کشورهای هدف صادرات معرفی می‌شوند و زمینه یافتن بازار جدید برای محصولات صنایع‌دستی و تقویت صادرات ایجاد می‌شود، گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه، معرفی استان در زمینه صنایع‌دستی برای بازاریابی و صادرات است و فرصت طلایی برای ارائه توانمندی‌های استان سمنان در رشته سفال و سرامیک به بازدیدکنندگان خارجی و داخلی است.

او گفت: سفال و سرامیک استان سمنان از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است و این قابلیت نه‌تنها در استان بلکه می‌تواند در کشور و همچنین کشورهای مقصد صادرات قابل‌توجه باشد.

سلطانی‌پور افزود: حمایت از صنعتگران و هنرمندان این استان و توسعه صادرات در این حوزه می‌تواند موجبات رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در استان و کشور شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور ایران اکسپو از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

logo-samandehi