فراخوان رقابت طراحی Design Educates Awards

رقابت Design Educates Awards توسط موسسه غیر انتفاعی Laka، یک شبکه جهانی با تمرکز بر تأثیر اجتماعی از طریق طراحی و معماری برگزار می‌شود.


به گزارش گالری آنلاین، موسسه Laka جهت معرفی بهترین ایده ها و اجرا های آموزشی معماری و طراحی آماده دریافت آثار برای جوایز طراحی Design Educates Awards2024 است.

این رقابت برای پروژه‌های خلاقانه و نوآورانه (پروژه های اجرا شده یا ایده های مربوط به 5 سال اخیر) در هر مقیاسی که علاوه بر زیبایی‌شناسی، شامل ارزش هایی چون پتانسیل آموزشی، عناصر روایت پردازی، تقویت تفکر انتقادی، توانایی تأثیرگذاری بر احساسات یا رفتار کاربران، تأثیر بر درک یا حاوی سایر ارزش های مشابه باشد، برگزار می شود.

شرکت در این رقابت برای همه آزاد است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند یک یا چند طرح خود را به یکی بخش ها یا چند بخش این رقابت بصورت انفرادی یا گروهی ارسال نمایند. محدودیتی برای تعداد شرکت کنندگان در هر تیم وجود ندارد. افراد زیر سن قانونی باید از طریق قیم قانونی خود اقدام کنند. افراد مرتبط با این سازمان و هیئت داوران (و بستگان و کارمندان آنها) واجد شرایط شرکت در این رقابت نیستند.

پروژه ها باید به زبان انگلیسی ارسال شوند.


این رقابت در بخش های زیر برگزار می شد:

- طراحی معماری

- طراحی محصول

- سایر رشته های طراحی


مدارک ارسالی:

1- طرح های ارسالی باید در قالب JPG، فرمت رنگ RGB و dpi 200 (حداکثر 5 فایل) ارسال شوند.

2- یک "تصویر ویژه" در قالب JPG، فرمت رنگ RGB ،dpi 200 با فرمت افقی، 2000 × 1000 پیکسل (این تصویر جهت ارائه آن به هیئت داوران و رسانه ها مورد استفاده قرار می گیرد).

3- شرحی از طرح ارسالی (حداکثر 1000 کاراکتر) و تیم شرکت کننده (حداکثر 150 کاراکتر).

تمامی مدارک باید باید از طریق پنل کاربری آپلود شوند.


جوایز:

برندگان علاوه بر دریافت جوایز اصلی و لوح تقدیر از امکان دریافت گواهی، لیبل برنده، امکان چاپ اثر در کتاب "Design Educates " و دعوت نامه جهت شرکت در مراسم اهدای جوایز وحضور در نمایشگاه آلمان نیز برخوردار خواهند شد.


هزینه ثبت نام:

دانشجویان: 50 یورو

حرفه ای (انفرادی) / شرکت ها (تا 10 کارمند): 175 یورو

شرکت با 11 تا 100 کارمند: 350 یورو

شرکت ها با بیش از 100 کارمند: 600 یورو


آخرین مهلت ثبت نام: 21 آوریل 2024 (2 اردیبهشت 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi