فراخوان رقابت طراحی ماسای مارا

مسابقات RIBA از معماران دعوت می کند در مسابقه طراحی مرکز حفاظتی جدید در دروازه، Masai Mara، کنیا شرکت کنند.


به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه در سطح بین المللی برای معماران ثبت نام شده آزاد است. در این رویداد همکاری بین افراد و سازمان هایی با اندازه، تخصص و تجربه متفاوت تشویق می شود.

به هر تیمی که در فهرست نهایی راه یافته است، 4000 پوند افتخاری برای راهیابی به مرحله دوم مسابقات تعلق می گیرد.

مرکز حفاظت از Masai Mara در دروازه Oloololo ذخیره‌گاه ملی Masai Mara به عنوان یک مرکز خلاقانه و جذاب طراحی شده است که هدف آن آموزش، الهام بخشیدن و ایجاد آگاهی در مورد حفاظت و اکوسیستم منحصر به فرد ماسای مارا است.

این مرکز ضمن ترویج شیوه های گردشگری پایدار، تجربیات تعاملی و هیجان انگیزی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. این تسهیلات شامل پارکینگ، امکانات ضروری، فضای نمایشگاهی جذاب، مناطق یادگیری تعاملی، فروشگاه هدیه و ویژگی‌های طراحی آگاهانه از محیط‌زیست خواهد بود.

سبک معماری باید عناصر طراحی معاصر را با سنت های فرهنگی ماسایی ترکیب کند. مواد طبیعی مانند چوب، سنگ و کاهگل را می توان در نما و طراحی داخلی ساختمان ادغام کرد. ترکیب الگوها، رنگ‌ها و نقوش سنتی ماسایی در دکور می‌تواند حس مکان و هویت فرهنگی ایجاد کند.

این مسابقه در سطح بین المللی برای معماران ثبت نام شده آزاد است. معماران باید در هیئت ثبت معماران (ARB) در انگلستان یا یک مرجع نظارتی شناخته شده در خارج از کشور مشابه ثبت شوند.

این مسابقه مشمول هزینه ثبت نام و مدیریت غیرقابل استرداد 50 پوند + مالیات بر ارزش افزوده است.


مهلت ثبت نام: 18 ژوئن ۲۰۲۴ (29 خرداد ۱۴۰۳)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi