هنرمندان عرصه کاریکاتور باز هم خوش درخشیدند/ نگاهی به جشنواره‌های بین‌المللی کاریکاتور

کاریکاتور ایران همیشه در جهان حرفی برای گفتن داشته و دارد. جوانان هنرمندی که سعی دارند علاوه بر به روز بودن، دغدغه‌های خود را در قالب هنری که دارند به دیگران نشان دهند. این بار نیز جوانان ایرانی در این عرصه خوش درخشیدند و توانستند جوایزی را از آن خود کنند. در آخرهفته گذشته، کاریکاتوریست‌های ایرانی بار دیگر هنر خود را به رخ جهانیان کشیدند و توانستند در چندین جشنواره بین المللی از جمله جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور کرواسی،جشنواره طنز دانشجویی پیراسیکابا برزیل و پی سی راث هند جوایز رتبه نخست را از آن خود کنند.

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور کروواسی

اولین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور SISAK کرواسی با موضوع جاز و بلوز برگزار شد.در این جشنواره علیرضا پاکدل موفق به کسب جایزه سوم شد و آرش فروغی جایزه ویژه این جشنواره را از آن خود کرد.



بیست و سومین جشنواره بین‌المللی طنز دانشجویی پیراسیکابا برزیل

در ادامه دریافت این جوایز این بار در بیست وسومین جشنواره بین المللی طنز دانشجویی پیراسیکابای برزیل بهزاد غفاری زاده از ایران موفق به کسب جایزه اول شد و فابریسیو رودریگوئز گارسیا و دینامیس فرانکا لارا هر دو از برزیل به ترتیب جوایز دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.



هفتمین مسابقه بین‌المللی کارتون پی سی راث هند

هفتمین مسابقه بین المللی کارتون پی سی راث هند نیز که با موضوع آموزش برگزار شده بود، فرزانه وزیری تبار از ایران موفق به کسب جایزه ویژه این جشنواره شد.

logo-samandehi