رشد مجسمه های گوشتی روی تیرهای فلزی

هنرمند مجسمه ساز Eva Fàbregas پس از نمایشگاه خود در Centro Botín، مجسمه‌های گوشت‌مانند متورم خود را در Hamburger Bahnhof در گالری ملی der Gegenwart برلین نمایش میدهد.

به گزارش گالری آنلاین، ویترین جذاب با عنوان Devouring Lovers، بزرگترین نمایشگاه انفرادی این هنرمند تا به امروز را نشان می دهد و معماری موزه را که با تیرهای آهنی صنعتی مشخص می شود، با تاسیسات بیومورفیک مسحورکننده خود متحول می کند.

این آثار با تیرهای سالن در هم تنیده شده و تصوری سورئال از اندام‌هایی که از چارچوب فلزی رشد می‌کنند را برمی‌انگیزد و فضا را به «ارگانیسم تنفسی» تبدیل می‌کند. این نمایشگاه تا 4 ژانویه 2024 برپاست.

این سازه‌های نرم و ارگانیک به زیبایی از کناره‌ها، سقف و سازه‌های فلزی بیرون می‌آیند و ارتعاشات ظریفی را منتشر می‌کنند که مرز بین دنیای انسانی و غیرانسانی را محو می‌کند. Eva Fàbregas از مواد نرم و انعطاف پذیر برای پذیرش تعامل لمسی، تقویت صمیمیت فیزیکی و ارتباطات حسی استفاده می کند، جایی که لمس به منبع اصلی دانش تبدیل می شود. آثار او که تداعی‌کننده اندام‌های بدن و غدد پرآب هستند، فراتر از آناتومی انسان گسترش می‌یابند تا پروتزها و اشکال طبیعی زندگی مانند مرجان‌ها، پولیپ‌ها و عناصر تولیدمثل گیاهی را کشف کنند. Fàbregas از طریق هنر خود به دنبال غوطه ور شدن در دنیای حواس است، مجسمه هایی می سازد که قلمروی ماقبل زبانی را تداعی می کند و به بینندگان اجازه می دهد تجسم های جایگزین، تجربیات احساسی جدید و روش های متنوع مراقبت و وجود در جهان را تصور کنند.

logo-samandehi