مناظر مقوایی به سبک گوتیک

این کاخ وسیع به سبک گوتیک که به‌عنوان بزرگ‌ترین در نوع خود در سطح جهان تحسین می‌شود، به‌عنوان پس‌زمینه‌ای برای یک چیدمان دلربا با مقوای متشکل از سه مجسمه یادگاری عمل می‌کند.


به گزارش گالری آنلاین، از 30 ژوئن 2023 تا 7 ژانویه 2024، کاخ تاریخی Palais des Papes در Avignon فرانسه میزبان هنرمند تجسمی Eva Jospin است و از او دعوت می‌کند تا یک اجرای جذاب به نام Palazzo را آن محدوده انجام دهد.

اتاق‌های متنوع کاخ با آثار پیچیده Jospin که به‌طور استراتژیک برای ایجاد سفری مسحورکننده برای بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند، زنده می‌شوند. مهمانان در حالی که در میان قطعات پرسه می زنند، به قلمروی رویاها منتقل می شوند و هر کدام هنرمندانه با ماهیت تاریخی و معماری اقامتگاه پاپ در تعامل هستند.

هر تابستان، نماد تاریخی Avignon، نمایشگاه بزرگ موردانتظار خود را رونمایی می‌کند. امسال، هنرمند پاریسی Eva Jospin، که توسط Galleria Continua معرفی شده است، در مرکز صحنه قرار می‌گیرد و نصب‌های مقوایی پیچیده‌اش را به چندین اتاق کاخ ارائه می‌کند.

با مقوا به عنوان مواد اولیه خود، مجسمه های معماری و جسمانی، که در بین اختلافات طبیعی و ساخته شده است، به چهره های خود می پردازند. در آثار او، عناصر برج‌ها، طاق‌ها و ستون‌های گوتیک با سازه‌های زمین‌شناسی، غارها و درختان انگور ساخته‌شده با مقوا ترکیب می‌شوند.

در طاق بزرگ Grande Chapelle، قطعه ای با عنوان Côté Cour، Côté Jardin ماهیت طراحی صحنه تئاتر را تجسم می بخشد، که هم نماد کاخ و میدان شهر در یک طرف و هم جنگل و قلمروهای اسرارآمیز زیرزمینی در طرف دیگر است. این مجسمه یک طرح صحنه‌نگاری را با منظره‌ای غار مانند از سنگ‌ها و شاخه‌های مقوایی به هم پیوسته در پشت کنار هم قرار می‌دهد و به جنبه‌های پنهان کار صحنه اشاره می‌کند.

مجسمه دیگری به نام Nymphées که نام آن از فواره های روم باستان گرفته شده است، بازدیدکنندگان را دعوت می کند تا با طاق های آن درگیر شوند، با پرسپکتیو، مقیاس ها و نور بازی کنند. در همین حال، Cenotaph، یادآور capriccio قرن هجدهم، به عنوان یک بنای تاریخی با ستون‌هایی که با جزئیات شبیه تاک در هم تنیده شده‌اند، ایستاده است.

این نمایشگاه فضای Grande Chapelle را به محیطی برای این آثار هنری چند وجهی تبدیل می کند. گلدوزی‌های Chambre de Soie در سراسر Grand Tinel کشیده شده و تزئینات تاریخی کاخ را به یاد می‌آورد.

دیوارهای سنگی دارای گلدوزی های جدید، ادغام نقوش گیاهی و معدنی با فرم های معماری است. این نمایشگاه فضای Grande Chapelle را به محیطی برای این آثار هنری چند وجهی تبدیل می کند. گلدوزی‌های Chambre de Soie در سراسر Grand Tinel کشیده شده و تزئینات تاریخی کاخ را به یاد می‌آورد. دیوارهای سنگی دارای گلدوزی های جدید، ادغام نقوش گیاهی و معدنی با فرم های معماری است.


logo-samandehi