فیگورهای حیوانات Yoshiaki Ito از چوب راش

طراح اسباب‌بازی، Yoshiaki Ito، مجموعه‌ای چوبی را معرفی می‌کند که از یک مربع فشرده به مجموعه‌ای از حیوانات عجیب و غریب می رسد.

به گزارش گالری آنلاین، این فیگورهای حیوانات با عنوان Morphits، تجربه‌های بازی مسحورکننده‌ای را برای افراد در هر سنی به ارمغان می‌آورند، و طرح‌های زیبا و رسا را با قابلیت شکل‌پذیری همه‌کاره ترکیب می‌کنند. ترکیبی از خلاقیت، مهارت، و بازیگوشی، Morphits از بازار اسباب‌بازی‌های تولید انبوه معمولی فاصله می‌گیرد و توجه دقیق به جزئیات را به نمایش می‌گذارد. با تطبیق پذیری در هسته خود، می توان آنها را دوباره به فرم های مکعبی خود تبدیل کرد و در جعبه های خود قرار داد و نه تنها اسباب بازی های سرگرم کننده بلکه چالش های معمایی جذاب را نیز ارائه کرد.

همچنین Morphits که از چوب راش طبیعی ساخته شده و با لاک تکمیل شده است، فضایی جذاب و گرم را ایجاد می کند. با تحریک خلاقیت و در عین حال جذابیت بی‌انتها، چوب راش تجدیدپذیر جوهره Morphits را به عنوان اسباب‌بازی‌های سازگار با محیط زیست و زیبایی‌شناختی به تصویر می‌کشد.

هر فیگور به عنوان یک مکعب کوچک و فشرده شروع می شود و دستخوش دگرگونی عجیبی می شود و به شکل حیوانات متمایز و جذاب تبدیل می شود که هر کدام هویت منحصر به فرد خود را دارند. Yoshiaki Ito طراح Morphits، آن را به عنوان یک مکانیسم سه‌بعدی تاشو و نگه‌دارنده به ثبت رسانده است. این طراحی، همراه با اتصالات قوی و نوارهای کشسانی که به طور یکپارچه همه مفاصل را به هم متصل می‌کنند، امکان دستکاری‌ها و دگرگونی‌های نرم را فراهم می‌کند، در حالی که اطمینان حاصل می‌کند که همه حیوانات در جعبه‌های یک اندازه قرار می‌گیرند و به نتایج دقیق و ثابتی دست می‌یابند.

logo-samandehi