فراخوان تشکیل پرونده دومین گروه هنرمندان متقاضی مسکن در شهر جدید پرند

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: در دومین مرحله تشکیل پرونده متقاضیان دریافت مسکن هنرمندان، برای ۲۰۰ هنرمند متقاضی ساکن تهران با ارسال پیامک اطلاع رسانی شده است.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی با اشاره به جزئیات دومین فراخوان تشکیل پرونده هنرمندان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند، اظهار داشت: تأمین مسکن هنرمندان یکی از مهمترین اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی است. طی توافق صندوق با وزارت راه و شهرسازی، در خرداد ماه سال جاری امکان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن فراهم و در مرحله اول، برای ۵۷۰ هنرمند متقاضی مسکن ساکن تهران با اولویت افراد متأهل دارای فرزند، تشکیل پرونده انجام شد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در ادامه افزود: در مرحله دوم برای ۲۰۰ هنرمند متقاضی مسکن هنرمندان ساکن تهران با اولویت هنرمندان پیشکسوت، اعضای متأهل بالای ۵۰ سال (بدون فرزند) و هنرمندان توانیاب با ارسال پیامک برای تشکیل پرونده دعوت شده است.

مشاور وزیر فرهنگ در ادامه تصریح کرد: اعضای دریافت کننده پیامک می توانند از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ بهمن، مطابق با برنامه زمانی اعلام شده در پیامک ارسالی و با در دست داشتن مدارک برای تشکیل پرونده به صندوق اعتباری هنر مراجعه کنند.

پوراحمدی درعین حال خاطرنشان کرد: برای ساخت شهرک هنر در یکی از مناسب ترین نقاط شهر جدید پرند، قطعه زمینی در نظر گرفته شده است که از زمان کلنگ زنی تاکنون پیشرفت پروژه چشمگیر و قابل توجه بوده است.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر، تصریح کرد: در مراحل بعدی برای سایر افراد واجد شرایط ثبت نام شده در تهران و سایر استان‌ها نیز پیامک تشکیل پرونده ارسال خواهد شد. در تلاش هستیم که با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمین مورد نیاز در استان‌ها تأمین و هرچه سریع‌تر وارد مرحله ساخت شوند.

برای اطلاع از مدارک و سایر اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

logo-samandehi