فراخوان دومین دوره از رقابت صندلی معمار

رقابت صندلی معمار، فرصتی هیجان‌انگیز برای معماران و طراحان فراهم کرده است تا با طراحی مبلمانی ویژه، مهارت و خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت با الهام از سنت دیرینه معماران سرشناس که به عنوان ضمیمه کار معماری خود، مبلمان سفارشی می ساخته اند، از شرکت کنندگان دعوت می کند تا با استخراج و بهره گیری از چکیده دستاوردهای طراحی خود، سبک منحصر به فرد خود را در مبلمانی تکپارچه یعنی "صندلی معمار" به تصویر بکشند.

در طول تاریخ، معماران مشهوری چون Charles و Ray Eames ،Ludwig Mies van der Rohe ،Marcel Breuer و Arne Jacobsen صندلی‌های نمادینی را با موفقیت طراحی کرده‌اند که فلسفه طراحی متفاوت آنها را به تصویر می کشد. رقابت "صندلی معمار" در راستای ادامه این سنت دیرینه از معماران و طراحان دعوت می کند تا به جستجوی متریال های جدید، تکنیک‌های ساخت و راهکارهای ارگونومیک در چارچوب اصول طراحی صندلی پرداخته و در نهایت مبلمانی تکپارچه خلق کنند که کاربردی بوده و در عین حال از لحاظ زیباشناسی (ظاهری) تاثیرگذار باشد.

رقابت "صندلی معمار" به عنوان دومین دوره از مجموعه رقابت هایی که بر طراحی مبلمان سفارشی تاکید می کند، از شرکت کنندگان می خواهد تا فراتر از مرزهای معماری اندیشیده و در حوزه طراحی محصول به جستجو بپردازند. معماران و طراحان با طراحی و ساخت یک صندلی ویژه که سبک و دیدگاه شخصی آنها را منعکس می سازد، می توانند مهارت خود را نشان داده و در ایجاد ارتباط بین معماری و طراحی سهیم باشند.


جوایز:

در این رقابت 3 برنده اصلی، 2 برنده جایزه ویژه و 6 برنده نشان شایستگی انتخاب خواهند شد. Buildner (با نام سابق Bee Breeders) در مجموع 7000 یورو به عنوان جایزه نقدی به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا خواهد کرد:

نفر اول - 3000 یورو

نفر دوم - 1500 یورو

نفر سوم - 1000 یورو

6 برنده نشان شایستگی honourable mention

جایزه دانشجویی - 1000 یورو

جایزه پایداری: 500 یورو

مهلت ثبت نام:

ثبت نام اولیه: 13 دسامبر 2023 تا 12 فوریه 2024 (21 آذر تا 23 بهمن 1402)

ثبت نام عادی: 13 فوریه تا 15 آوریل (24 بهمن 1402 تا 26 فروردین 1403)

ثبت نام نهایی: 16 آوریل تا 19 ژوئن (27 فروردین تا 30 خرداد 1403)

آخرین مهلت ارسال پروژه: 22 ژوییه 2024 (31 تیر 1403)


هزینه ثبت نام (معماران/ علاقه مندان/ شرکت ها)

ثبت نام اولیه: پیکیج کامل جوایز 80 یورو (بدون جایزه نقدی 60 یورو)

ثبت نام عادی: پیکیج کامل جوایز 100 یورو (بدون جایزه نقدی 80 یورو)

ثبت نام نهایی: پیکیج کامل جوایز 120 یورو (بدون جایزه نقدی 90 یورو)


هزینه ثبت نام (دانشجویان)

ثبت نام اولیه: پیکیج کامل جوایز 70 یورو (بدون جایزه نقدی 60 یورو)

ثبت نام عادی: پیکیج کامل جوایز 90 یورو (بدون جایزه نقدی 70 یورو)

ثبت نام نهایی: پیکیج کامل جوایز 110 یورو (بدون جایزه نقدی 80 یورو)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi