نگاهی به طراحی مدرسه ویتل و استودیو سوژو

مدرسه ویتل و پردیس استودیو سوژو به زیبایی در یک سایت زیبا به وسعت 7.5 هکتار در کنار آب در قلب منطقه شهر جدید قطار سریع السیر در سوژو، چین واقع شده است.


به گزارش گالری آنلاین، با 19 دقیقه رفت و آمد از شانگهای، تسهیلات جدید 119000 متری ساخته شده برای پذیرایی از 2500 دانش آموز، کلاس های Pre-K تا 12، در یک محیط مدرسه شبانه روزی که از فلسفه ویتل پشتیبانی می کند، طراحی شده است. این پردیس از چندین ساختمان دانشگاهی به سبک حیاط، در مرکز ورزشی و هنرهای نمایشی و یک سالن اقامتی 1000 نفره دانشجویی تشکیل شده است. این طرح فضاهای یادگیری با کارایی بالا و انعطاف پذیری را ارائه می دهد که برنامه درسی اصلی دانشگاه ویتل را تقویت می کند و کار پروژه های بین رشته ای، مبتنی بر مشکل، برنامه های یادگیری دو زبانه و تجربی را تسهیل می کند. این پردیس پیشرفته که برای برآورده کردن معیارهای LEED برای مدارس نقره و الزامات China Greenstar (دو ستاره) طراحی شده است، آماده است تا به یکی از پردیس های برتر مدارس شبانه روزی در آسیا تبدیل شود.

برنامه ریزی پردیس مدرسه ویتل با فشارهای خارجی سایت و نیروهای برنامه ای داخلی انجام می شود. این سایت از شرق و جنوب با یک آبراه/کانال جدید، یک جاده دسترسی ثانویه در شمال و یک بزرگراه و حائل سبز در غرب، یک دوگانگی طبیعی ایجاد می کند که سایت را به دو ناحیه متمایز تقسیم می کند: یک منطقه پر شور/ فعال. /ورزش/ منطقه زندگی در امتداد لبه بزرگراه و یک منطقه آرام/ متفکر/ دانشگاهی در مرز کانال.


logo-samandehi