بازسازی خانه اهرمی نیویورک هفت دهه پس از طراحی اولیه

شرکت Skidmore، Owings & Merrill (SOM) کارهای مرمتی Lever House، یکی از بناهای برجسته مدرنیستی نیویورک را به پایان رسانده است.


به گزارش گالری آنلاین، این ساختمان در سال 1952 با طراحی SOM تکمیل شد. در آن زمان، منتقد معماری، رینر بانهام، در مورد این ساختمان گفت: «این ساختمان به عصری که در حال تولد بود، بیان معماری می بخشید.» از آن زمان، SOM سطح سرپرستی را حفظ کرده است، ساختمان را مجدداً بازدید کرده و اطمینان حاصل می کند که کارهای مرمتی تصویر اصلی را بدون به خطر انداختن استانداردهای عملکرد معاصر حفظ می کنند.

پس از تکمیل، Lever House جزو اولین آسمان‌خراش‌هایی بود که از دیوارهای پرده‌ای شیشه‌ای استفاده کرد که نشان‌دهنده تغییری قطعی از زیبایی‌شناسی ساختمان‌ها است. در نتیجه، تنها 30 سال پس از تکمیل، در سال 1982، موقعیت شاخصی به دست آورد که نشان دهنده تغییر نگرش نسبت به حفظ میراث مدرن است. در سال 2001، SOM بازسازی نماها را با استفاده از مواد با کارایی بالا و در عین حال حفظ تصویر اصلی معماری آغاز کرد.

سال گذشته، SOM از کارهای مرمتی جدید، این بار در مورد طبقه همکف و تراس سطح سوم، و همچنین سیستم های مکانیکی برای بهبود عملکرد انرژی ساختمان خبر داد. پروژه احیا شده شامل یک لابی بازسازی شده و همکف، و همچنین تغییر شکل 15000 فوت مربع تراس طبقه سوم است که اکنون بخشی از Lever Club، یک سوئیت پذیرایی در فضای باز با فضای داخلی طراحی شده توسط Marmol Radziner است.


logo-samandehi