مهره های لگو به مثابه ماوس کامپیوتر

ماوس لگو سیمی قابل تنظیم Mad Catz R.A.T. 8+ یک انتخاب توسط Subin Kim, HyoRyung Choi, Eojin Jeon and Dohee Kim طراحی شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این طرح با شکستن مفاهیم طراحی معاصر ماوس، میز کاری شما را ارتقا می‌دهد. Clickbrick به کاربران آزادی کامل برای سفارشی کردن شکل، قرار دادن دکمه ها و سایر تنظیمات برای یک تجربه کاری سرگرم کننده می دهد. ویژگی LEGO بدون هیچ سوالی جذابیت را افزایش می دهد زیرا ماوس خود را به طور رضایت بخشی برای یک آخر هفته با بازی جمع می کنید و سپس آن را به یک موس طراحی گرافیکی برای روزهای هفته تبدیل می کنید.

همچنین Clickbrick یک پایه دارد که آجرهای زیبای لگو را می توان روی آن قرار داد تا بهترین شکل ارگونومیک و قرارگیری دکمه ها را ایجاد کند. تمام دکمه های سوئیچ و اسکرول های لمسی دارای سیگنال های الکتریکی برای عملکرد روان هستند. در مجموع، 58 بخش جداگانه شامل دکمه های کلیک، اسکرول و قطعات لگو وجود دارد.

برخلاف طرح‌های مفهومی دیگر که فقط بر روی زیبایی‌شناسی و عملکرد تمرکز می‌کنند، طراحان اینجا یک محصول واقعی با مجموعه کاملی از مشخصات مانند اتصال 2.4 گیگاهرتز، عمر باتری 30 ساعت، قابل تنظیم 800-1600 DPI و جزئیات بسته‌بندی پیچیده را متصور شده‌اند.

logo-samandehi