طراحی صندلی به سبک زندگی عشایری

طراح قزاقی، Daniyar Uderbekov از جدیدترین ساخته خود، مجموعه مبلمان صندلی راحتی نمدی Danik را که با هدف پایداری طراحی و تولید شده است، رونمایی کرد.

به گزارش گالری آنلاین، طراحی هر صندلی با استفاده از یک تکه بزرگ نمد و یک روکش منسجم در اطراف یک قاب بادوام با چاپ سه بعدی انجام میشود و دارای طول عمر 70-80 سال است. در پایان عمر مفید، می توان آنها را بدون دردسر دفع کرد، زیرا تمام مواد مورد استفاده در تولید آنها قابل تجزیه هستند و در نهایت با غنی سازی خاک به نفع محیط زیست می شوند.

قاب چوبی خود نگهدار صندلی، که با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی ساخته شده است، از حداقل مواد برای استحکام ساختاری استفاده می کند. روکش صندلی از نمد طبیعی ساخته شده است، ماده ای بادوام و قابل تنفس که قرن ها از زمان باستان توسط جوامع مورد استفاده قرار گرفته است. نمد به‌عنوان یک گزینه اخلاقی برجسته می‌شود، زیرا به شیوه‌ای مسئولانه از حیوانات تهیه می‌شود. علاوه بر این، طراح از اصول DIY نیز استفاده کرده است، و هر قطعه از مجموعه صندلی نمدی Danik را می توان به راحتی مانند یک مجموعه ساختمانی مونتاژ کرد، بدون نیاز به ابزار اضافی.

logo-samandehi