زیبایی شناسی مغشوش کننده در طراحی مبلمان

طراح ایتالیایی Ferruccio Laviani برای دومین سال همکاری خود با Fratelli Boffi، چشم‌انداز جدید جسورانه‌ای ایجاد کرده است که مرزهای طراحی مبلمان را دوباره تفسیر می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، چشم انداز خلاق این هنرمند، گذشته کلاسیک را با آینده ادغام می کند. آثار لاویانی ترکیبی فریبنده از عظمت سنتی با جذابیت زیبایی شناسی Laviani را به ارمغان می آورد.

در نمایشگاه مبلمان 2013، لاویانی از محدودیت‌های طراحی متعارف فراتر رفته و دنیایی زنده را ایجاد کرده است که در فضاهای متنوع یک خانه تقسیم شده است. اشتیاق عمیق او به جنبه‌های ملموس طراحی داخلی در خلق محصولات منحصر به فرد و جذاب بصری که نه تنها برجسته هستند، بلکه با پوشش‌ها، پانل‌ها و کف‌پوش‌های متمایز نیز مشهود است.

یک مورد گویا از ترکیب سبک، واحد ذخیره سازی Good Vibrations است. این قطعه برای ارائه نگاهی اجمالی به این مجموعه جدید انتخاب شده است، که زیربنای فلسفه طراحی نوآورانه Laviani و تلفیق بی‌وقفه او از زبان‌ها و فرهنگ‌های متنوع است. واحد ذخیره سازی Good Vibrations به دلیل طراحی گمراه کننده اش، اشاره به تأثیرات شرقی و حس سفر به سرزمین های دور، متمایز است.

در نگاه اول، به نظر می رسد که از زیبایی شناسی سنتی منحرف شده است، گویی با یک تکان شدید یا حرکت تاب خورده تحریف شده است. با این حال، بسیار هوشمندانه از دانش قدیمی حکاکی و صنعت چوب استفاده می کند.

جذابیت این مبلمان خارق‌العاده در براندازی و بررسی اصول سبک کلاسیک مانند خلوص، تقارن و تمیزی است. به طور همزمان، حس آرامش بخشی از دژاوو و پژواک بدوی بودن را برمی انگیزد، که همگی توسط صنعتگری بی عیب و نقص پشتیبانی می شوند.

logo-samandehi