ادای احترام لِگو به دیزنی با یک دوربین

شرکت LEGO، تولیدکننده پیشرو اسباب‌بازی، با ساخت یک دوربین همراه با سه پایه و حلقه فیلم که ماهیت سفر سینمایی دیزنی را به تصویر می کشد.، صدمین سالگرد دیزنی را گرامی داشته است.

به گزارش گالری آنلاین، 16 اکتبر 2023 از اهمیت ویژه ای در تاریخچه بازی و سرگرمی برخوردار است. این تاریخ نشان‌دهنده یک قرن باورنکردنی از تجربیات خاطره‌انگیز و دل‌گرم‌کننده است که توسط غول فیلم و سرگرمی دیزنی ساخته شده است.

مجموعه لگو همچنین شامل مینی فیگورهای خود والت دیزنی و چهار مورد از نمادین ترین ساخته های او - میکی ماوس، مینی ماوس، بامبی و دامبو است. با مجموع 881 لگو، این ادای احترام نه تنها به دیزنی، بلکه به فناوری دوربینی که نقشی حیاتی در تثبیت جایگاه نمادین دیزنی ایفا کرده است، احترام می گذارد.

دوربین والت دیزنی یک ساختار پیچیده است که بیش از 14.5 اینچ ارتفاع، 8.5 اینچ عرض و 7 اینچ عمق دارد. با سه پایه قابل تنظیم، لنز دقیق و بازوی چرخان طراحی شده است که به دوران فیلمبرداری دستی بازمی گردد. این مجموعه شامل دو قرقره فیلم است که در بالای آن نصب شده است که عدد "100" را در خود جای داده است که به معنای صدمین سالگرد دیزنی است. علاوه بر این، یک حلقه فیلم که از دوربین بیرون می‌آید، فریم‌هایی از 20 فیلم انیمیشنی مشهور دیزنی از دوران طلایی آن را نشان می‌دهد.

این مجموعه همچنین به یکی از اختراعات پیشگام دیزنی ادای احترام می کند - دوربین چنند صفحه‌ای که در فیلم کوتاه دیزنی، "آسیاب قدیمی" استفاده شده است.

این مدل با سه صفحه نمایش چاپ شده، نگاهی به دنیای جادویی انیمیشن می دهد و گواهی بر تعهد دیزنی به نوآوری و خلاقیت است. رابطه بین لگو و دیزنی بسیار غنی و ریشه‌دار است و به سال 1999 بازمی‌گردد، زمانی که لگو مجموعه‌هایی را بر اساس ویژگی‌های دیزنی معرفی کرد که با Winnie the Pooh و Toy Story شروع شد. در طول سال‌ها، این مشارکت رشد کرده است و مجموعه‌های متعددی از دیزنی مانند Star Wars، Marvel ،Disney Princess ،Frozen و غیره را شامل می‌شود. مجموعه دوربین LEGO Walt Disney Tribute یک کالای کلکسیونی نوستالژیک است که برای پیش‌سفارش با قیمت 99.99 دلار در وب‌سایت رسمی LEGO موجود است.

logo-samandehi