نگاهی به طراحی متفاوت 10 صندلی اداری

ما بیشتر روز خود را با نشستن روی صندلی می گذرانیم، چه در دفتر کار خانگی یا شرکتی خود. از این رو، این قطعه مبلمان نه تنها باید راحت باشد، بلکه باید ارگونومیک و زیبا نیز باشد.


به گزارش گالری آنلاین، در این مطلب مجموعه ای از طرح های صندلی معرفی میشود که کاملاً با فضای داخلی دفتر مدرن مطابقت دارند.


1. صندلی اداری تابوت


این صندلی چوبی با ظاهری که به شکل تابوت است، احساسات شما را برای کار شرکتی که به بن بست خورده نشان می دهد. این صندلی برای کسانی طراحی شده است که کاملا از شغل خود خسته شده اند!

چرا قابل توجه است؟

این صندلی تابوت مفهومی تمام احساسات وحشتناکی را که کارمندان در طول روز کاری تجربه می کنند به تصویر می کشد. این نشان دهنده عذاب و کسالتی است که فرد هنگام نشستن در جلسه بیهوده دیگری که می توانست یک ایمیل باشد احساس می کند!

این صندلی با الهام از نقاشی رنه ماگریت با عنوان بالکن (1950) کاملاً احساس داشتن یک کار به بن بست رسیده را به تصویر می کشد


2. صندلی اداری Sphere


صندلی اداری Sphere توسط برند ژاپنی مبلمان Okamura طراحی شده است و یک صندلی اداری براق و خوش‌نظر است که با استفاده از تورهای ماهیگیری بازیافتی که از اقیانوس نجات یافته‌اند ساخته شده است.

چرا قابل توجه است؟

صندلی اداری Sphere دارای یک پوسته متناسب فیزیکی سه بعدی با ساختار سینماتیک است که بدون زحمت با خطوط بدن کاربر سازگار می شود. این به کاربران اجازه می دهد تا برای مدت طولانی بدون احساس ناراحتی یا خستگی روی صندلی بنشینند.

این صندلی با خطوط بدن کاربر تطبیق می‌یابد و نشستن طولانی‌مدت را بسیار راحت می‌کند.


3. صندلی Ocean Liberty


صندلی Ocean Liberty توسط Humanscale طراحی شده است و همانطور که از نام آن مشخص است، با استفاده از یک کیلوگرم تور ماهیگیری رها شده در اقیانوس ساخته شده است.

مجموعه صندلی‌های Ocean Liberty ادعا می‌کند که «اولین صندلی‌های کار ساخته شده از تورهای ماهیگیری بازیافتی» است و تلاشی شجاعانه و قابل ستایش از سوی Humanscale برای مقابله با موضوع رو به رشد پلاستیک اقیانوس است.


4. صندلی Nouhaus Ergo3D

این صندلی دارای یک تکیه گاه 3 قسمتی، تکیه گاه پویا کمری، تکیه گاه های مداری قابل تنظیم 4 بعدی و ستون اصلی بالابر گازی هیدرولیک کلاس 4 است که Nouhaus Ergo3D نامیده می شود.

این صندلی مانند یک تخت مدرن جالب به نظر می رسد و دارای یک تکیه گاه پشتی 3 قسمتی است که با شکل ستون فقرات شما مطابقت دارد و از طریق سیستم پشتیبانی کمری منحصر به فرد "Just-For-Me" این شرکت پشتیبانی و راحتی را برای شما فراهم می کند.


5. صندلی NEWTRAL MagicH


این صندلی هوشمند و ارگونومیک که NEWTRAL MagicH نام دارد، دارای یک تکیه گاه پشتی با قابلیت تعقیب خودکار و شریک آن، پشتی سر با قابلیت تعقیب و تنظیم خودکار است.

این اجزای فنری هنگامی که شما به عقب نشسته یا دراز کشیده اید منقبض می شوند، اما وقتی شروع به خم شدن به جلو می کنید، برای حمایت از کمر و گردن شما منبسط می شوند. این صندلی بدون توجه به موقعیتی که در آن نشسته اید، از بدن شما پشتیبانی می کند و تجربه کاری نهایی را به شما ارائه می دهد.


6. صندلی طاووس

این صندلی با ظاهر منحصربفرد که صندلی طاووس نامیده می شود برای از بین بردن حواس پرتی و سر و صدا در حین کار طراحی شده است و به کارکنان کمک می کند تعادل کار و زندگی بهتری داشته باشند.

این صندلی از نام خود دارای یک پوشش طاووس مانند است که به اطرافیان شما سیگنال می دهد و همچنین حس حریم خصوصی را به شما می دهد و موقتاً سر و صدای اطراف را از بین می برد. وقتی «پرهای» طاووس بالا می‌رود، واضح است که کسی که روی صندلی نشسته می‌خواهد تنها بماند تا تمرکز کند و کار کند یا بخواند یا حس آرامش داشته باشد.


7. صندلی Nice chair



صندلی Nice chair که توسط علی شعیب طراحی شده است به عنوان یک "صندلی جدا شده" طراحی شده است. اثاثیه‌ای که فضا مصرف می‌کند، آفت آپارتمان‌های کوچک امروزی با محدودیت‌های فضا است. از این رو، شویب می خواست مبلمانی طراحی کند که فضای زیادی را اشغال نکند و به راحتی بتوان آن را مونتاژ و جدا کرد.

صندلی مینیمال چوبی می تواند به عنوان یک صندلی معمولی برای نشستن یا حتی یک راکر که می تواند به جلو و عقب حرکت کند، عمل کند. لبه های گرد پایینی صندلی به آن اجازه می دهد که به جلو و عقب تکان بخورد و آرامشی هماهنگ ایجاد کند که می تواند هر کسی را به خواب رفتن راهنمایی کند. در سمت دیگر، می‌توانید یک میز بین برجستگی‌های روی بازوهای صندلی بلغزانید و آن را به فضایی مناسب برای کار تبدیل کنید.


8. صندلی 5 درجه



صندلی 5 درجه یک صندلی اداری است که می تواند در زوایای 360 درجه بچرخد، به عقب و جلو خم شود و از یک طرف به سمت دیگر متمایل شود. این صندلی توسط شرکت طراحی 250 Design مستقر در سئول طراحی شده است و یک گزینه صندلی راحت و ارگونومیک است.

صفحه نشیمنگاه صندلی تا بالا و باسن شما را برای حمایت از پایین همراه با بالشتکی برای راحتی در آغوش می‌گیرد. به طور مشابه، صفحه پشتی شکل پشت شما را می‌سازد تا وضعیت شما را تقویت کند و ستون فقرات را به حالت عمودی تشویق کند. پایه های صندلی 5 درجه در هسته با فنرهای موج دار تقویت شده است که می تواند به هر جهت کج شود، در حالی که دوک صندلی می تواند از یک طرف به طرف دیگر، 5 درجه از نقطه مرکزی آن متمایل شود. قابلیت چرخش صندلی 5 درجه به آن اجازه می دهد تا با حرکت طبیعی بدن شما سازگار شود و از هر زاویه پشتیبانی کند.


9. صندلی Fortune


صندلی Fortune که توسط Hyeyoung Han و Hanyoung Lee طراحی شده است، در واقع ترکیبی از یک کیسه حبوبات، صندلی و یک غلاف است و اتفاقاً شبیه یک کلوچه Fortune است.

هنگامی که یک کلوچه Fortune را شکستید، که به خودی خود یک فرآیند بسیار هیجان انگیز است، با یک یادداشت کوچک الهام بخش پاداش می گیرید که نگاهی گذرا به آینده‌تان می دهد یا شعار کلیشه ای برای زندگی به شما می دهد. اگرچه این کار اکنون کاملاً قدیمی است، نمی توان انکار کرد که بسیار سرگرم کننده و سرگرم کننده است. و این احساساتی است که طراحان می خواستند روی صندلی های خود داشته باشند.

این صندلی شامل یک دیوار بیرونی چوبی با الهام از کلوچه های Fortune است که به عنوان یک قاب پوششی عمل می کند که کاربر را احاطه می کند. این دیوار بیرونی فضایی دنج، راحت و خصوصی را برای نشستن کاربر ایجاد می کند


10. صندلی uuma


این ترکیب میز و صندلی قابل حمل که uuma نام دارد از فایبرگلاس ساخته شده است و قابلیت حمل و دوام بسیار مورد نیاز را برای دستگاه فراهم می کند. این یک واحد مبلمان قابل تنظیم است که از 4 قسمت ماژولار تشکیل شده است.

با umma، می‌توانید یک صندلی راحت داشته باشید که در صورت نیاز می‌تواند بالا یا پایین شود و می‌توان آن را باز کرد تا یک میز با قابلیت تنظیم ارتفاع نمایان شود. این میز و صندلی چه آن را در بیرون یا داخل در گوشه دفتر خانه خود قرار دهید، می تواند به همان اندازه راحت باشد. این بدان معناست که با uuma می توانید در هر کجا و هر زمان که توانستید انگیزه و خلاقیت مناسبی را که برای کار خود نیاز دارید پیدا کنید، کار کنید.

logo-samandehi