طراحی نیمکت گرد در اسکله تاریخی لندن

شناور نام طراحی نیمکتی است که به خوبی با فضای دریایی در اسکله تاریخی رویال آلبرت در لندن ترکیب می شود.

به گزارش گالری آنلاین، معمولاً به جز زمانی که به جایی برای نشستن نیاز دارید متوجه نیمکت نمی شوید؛ و حتی پس از آن، شما واقعاً چیزی را بر اساس ظاهر آن انتخاب نمی کنید. تا زمانی که می توانید روی آن بنشینید و کمی راحت باشد، پس هدف خود را برآورده کرده است. اما مواقعی نیز وجود دارد که متوجه می‌شوید که به خوبی طراحی شده‌اند که به نظر می‌رسد به خوبی با محیط اطراف هماهنگ هستند، حتی اگر واقعاً به جایی برای نشستن نیاز ندارید.

در واقع به نظر می رسد که این طرح فقط یک تکه تزئینی است که در اسکله ها قرار داده شده است، اما می توانید روی آن بنشینید، همانطور که روی یک نجات دهنده شناور روی آب دراز می کشید. خوب، با این تفاوت که این یکی با وجود نامش واقعاً شما را در جایی شناور نخواهد کرد.

نیمکت دارای هندسه گرد اما با طرحی آجر مانند است. در واقع از آجرهای سفالی دست ساز سنتی که روی هم چیده شده اند ساخته شده است. ایده این نیمکت این است که مردم باید علاقه مند شوند که به آن نزدیک شوند و در نهایت روی آن بنشینند یا در حالی که از منظره اسکله لذت ببرند به آن تکیه دهند.

من مطمئن نیستم که نیمکت Float چقدر راحت باشد زیرا از آجر و شکل گرد ساخته شده است. حدس می‌زنم بستگی به این دارد که چگونه باسن شما در سوراخ قرار می‌گیرد یا اینکه واقعاً داخل آن نمی‌افتید. اما این یک مبلمان جالب است که بخشی از یک اسکله تاریخی باشد. امیدوارم مردم روی آن بنشینند و چیزی را در سوراخ نریزند (چون برخی وسوسه خواهند شد که این کار را انجام دهند).

logo-samandehi