میزی که مانند تشک یوگا «لوله» می شود

شما در مورد میزهای تاشو شنیده اید، اما آیا تا به حال با "میز غلتان" برخورد کرده اید؟


به گزارش گالری آنلاین، Sofan میزی است که به معنای واقعی کلمه مانند یک بوریتو بزرگ یا تشک یوگا "لوله" می شود و حمل آن را آسان می کند. این میز از یک سری پایه های تاشو و یک سطح بالای میز ساخته شده است که لوله می‌شود تا زیر بازوی شما حمل شود.

نحوه کار میز Sofan بسیار هوشمندانه است. پایه های تاشو میز به عنوان چارچوبی برای کل محصول عمل می کند و به آن استحکام می بخشد. پایه‌ها هنگامی که استفاده نمی شوند صاف می شوند و به سطح میز اجازه می دهند تا به شکل یک استوانه بپیچد. با این حال، اگر پایه‌ها را به شکل مورب خود باز کنید، از تا شدن سطح میز جلوگیری می کنند. این باعث ایجاد یک سطح بالایی سفت و سخت می شود که برای کتاب، فنجان، بشقاب، وسایل یا هر چیز دیگری که نیاز دارید روی میز قرار دهید، عالی است.

سوفان از چوب تونا ساخته شده است که در بخش‌هایی از آسیا، عمدتاً افغانستان و کره شمالی/جنوبی یافت می‌شود. این میز با استفاده از ترکیبی از تکنیک های دست ساز و ماشینکاری CNC برای دقت بالا و تحمل کم ساخته شده است. بخش‌های مجزای میز با استفاده از لوله‌های فولادی که از میان آن‌ها عبور می‌کنند به هم متصل می‌شوند و مجموعه‌ای از نقاط لولایی ایجاد می‌کنند.

در حالی که مبلمان تاشو قرن‌هاست که وجود داشته است، مبلمان رولینگ واقعاً در بین مردم نفوذ نکرده است. همانطور که گفته شد، ایده محض و اجرای آن شایسته است. جای تعجب نیست که میز Sofan برنده جایزه برنز در جایزه طراحی A 2023 شد.


logo-samandehi