چراغ های هوشمند با شارژ بی‌سیم

علاوه بر نور فیزیکی که به وضوح ساطع می‌کند، یک طراحی نورپردازی خوب می‌تواند شخصیت و کاریزما را به یک اتاق یا فضا اضافه کند.


به گزارش گالری آنلاین، این چراغ ها می‌توانند به‌عنوان قطعات مجسمه‌ عمل کنند، یا اگر از نوع قابل حمل هستند، می‌توانید آن‌ها را با خود حمل کنید تا هر چیزی و هر جا را روشن کنید. مجموعه‌ای عالی از طرح های نورپردازی، Carousel ساخته Pablo Design است.

سری Carousel ساخته Pablo Designs زیبایی و کاربرد را با هم ادغام می کند. این سری از دو طرح تشکیل شده است - یک چراغ رومیزی و یک چراغ کف. هر دو لامپ دارای سینی های شارژ بی سیم موبایل در خود هستند در حالی که نوری گرم ساطع می کنند. سینی شارژ مجهز به دو ناحیه شارژ بی سیم و یک درگاه شارژ USB-C برای پشتیبانی از دستگاه های مختلف است.

یکی از ویژگی های هر دو لامپ، پایه آنها است، که اساساً یک دیفیوزر استوانه ای اکریلیک فلوت دار شفاف است که با استفاده از کنترل LED با قابلیت کم نور شدن، نور غیرمستقیم ساطع می کند. میز Carousel (چراغ رومیزی) مناسب برای پاتختی و رومیزی است، در حالی که کف Carousel (چراغ کف) را می توان در کنار مبلمان قرار داد تا بر روی آنها نور بتاباند. چراغ کف برنده جوایز AZ 2023 است. هر دو مدل شامل دیفیوزرهای پایه در گزینه‌های ریز شفاف و برنزی هستند که می‌توانند به زیبایی با یک سینی فولادی در رنگ‌های سفید مات، سفالین یا مشکی ترکیب شوند. سینی ها در قطرهای 12 و 16 اینچ موجود هستند.

مجموعه Carousel نمونه ای عالی از ترکیب فناوری، مواد و هندسه برای ایجاد طرح های نوآورانه انسان محور است که دارای سیستم های نور LED سازگار با محیط زیست از نظر مصرف انرژی است. لامپ های Carousel افزودنی عالی برای چیدمان دفتر یا خانه شما یا سایر اتاق های شخصی تر خواهد بود.


logo-samandehi